Nabízím osobní konzultace více ZDE "Zázrak je, když se rozhodneš sám(a) sebe poznat


NOVÉ MÍSTO, NOVÉ STRÁNKY VŠE V NOVÉM ROCE 2017!
www.annavicankova.cz - již brzy spuštěny!
Těším se na naše setkávání v Nových prostorách na Náměstí Míru 64 ve Zlíně.
Cena poukazu je světelných 987 Kč





Milý přátelé s Láskou nabízím obrázky z mé tvorby.
Vhodné jako dárek a nebo jen tak pro radost :-)
13 x 18 cm cena 233 Kč
9 x 13 cm cena 144 Kč
Poštovné 60 Kč
Po domluvě mě můžete navštívit osobně i v divadle ve Zlíně
Přeji požehnané dny!
www.slunecnikvet.cz





NA VLASTNÍ KŮŽI - krátká ukázka intuitivní energetické kresby






KOLEKTIVNÍ VĚDOMÍ

27. října 2016 v 7:00 |  Informace odjinud
Dobrý den vám všem přátelé. Byl jsem požádán, abych napsal o tom, co je kolektivní vědomí. Tak tedy zde je článek.
Kolektivní vědomí už samo o sobě určuje, že jde o jakýsi soubor, nebo shluk energií, který se navzájem ovlivňuje, ale přesto tvoří jakýsi celek. No, pojďme na to jednodušeji.
Každý člověk je tzv. trojjedinný, jedinečný. Je to díky tomu, že je tvořen nejen z lidského fyzického těla a Duše, ale také z Ducha. A právě tento Duch se pro snadné pochopení dá nazvat také jako Vědomí. Je to v podstatě po stvoření první vědomí, které již zažívá svou vlastní ( zčásti nebo zcela ) identitu. Zde v tomto pojetí, je každý lidský Duch součástí další skupiny jiných Duchů. Dohromady tak tvoří vědomí, kolektivní Vědomí. Toto vědomí se může také přirovnat k tzv. Duchovní rodině. Také se to dá v některých případech přirovnat i k tzv. Duchovnímu dvojčeti, trojčeti atd .. Naše lidské přirovnání, že vrána sedá k vráně nebo že stejný si hledá stejného platí v celém Vesmíru a to v jakékoliv podobě, sféře či úrovně.Proto v tomto případě, každý člověk vědomě či nevědomě je součástí nějakého kolektivního vědomí a to takového, které je jemu nejvíce podobné. Na fyzické úrovni může člověk např. muzikant rezonovat právě s kolektivním vědomím hudby. Jiný příklad např. vědec, bude ve skupině vědeckého kolektivního vědomí a člověk milující přírodu bude zase v přírodním kolektivním vědomí. Stejné přitahuje stejné a proto filozofie či duchovno budou v kolektivním vědomí Duchovna. I když v tomto případě osobně nedělím Duchovno na něco zvlášť. Dle mého je Duchovno naprosto vše i např. tlukot srdce. Duchovno cítím jako vývoj tak i stagnaci, život tak i smrt, radost tak i smutek. Mezi člověkem, který je spíše zaměřený materiálně a člověkem, který se zajímá o duchovní nauky není žádný rozdíl. Často o sobě lidé mluví MY DUCHOVNÍ LIDÉ a přitom si neuvědomují, že je to rozděluje od celku a tak se točí jen dokola a dokola, do té doby, než si uvědomí, že jediné co opravdu existuje a nedá se to vyvrátit ani popřít a hlavně je to viditelné je ŽIVOT, samotné BYTÍ. Proto je- li člověk již zklamaný a říká si : tak čemu mám věřit ? Nechť věří životu, existenci, bytí a o víc si již nemusí dělat dál starosti:-).Vše pak plyne tak jak plynout má :-)
Vraťme se k významu kolektivního vědomí. Ono se to také dá nazvat jako Genius loci, tedy Duch místa, toho místa, kde se nachází stejně nebo podobně vibračně shodné vědomí lidí. Takové místo např. při setkáních, tvoří právě momentální kolektivní vědomí.
Pokud by jsme použili slova CELKOVÉ KOLEKTIVNÍ MYŠLENÍ, pak se jedná např. o celkový souhrn všech smýšlejících lidí, a abychom dostali jakýsi výsledek tohoto seskupení, dá se zde použít jednoduchý vzorec pro sečtení průměru. Dostaneme tak momentální výsledek, jakýsi zástupce nebo ukazovatel toho, jaké je momentálně vědomí lidstva, tedy kolektivní vědomí. Toto kolektivní vědomí, které je součtem nebo spíše souhrnem mnoha lidí (lidí v ČR, lidí v Evropě, lidí v celém světě) má velmi silný potenciál a sílu k materializaci jakékoliv události. Pokud by se člověk spojil a byl se svým vědomím za jedno, vznikl by tak velmi silný elektromagnetický náboj, který by pak velmi snadno a to okamžitě stvořil cokoliv, i to, co ještě nebylo nikdy stvořeno. Proto je tak důležité, aby každý člověk pracoval hlavně na své mysli a stejně tak neopomíjel svoje lidské tělo.
Merlain
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Aktuální články

Reklama