Nabízím osobní konzultace více ZDE "Zázrak je, když se rozhodneš sám(a) sebe poznat


NOVÉ MÍSTO, NOVÉ STRÁNKY VŠE V NOVÉM ROCE 2017!
www.annavicankova.cz - již brzy spuštěny!
Těším se na naše setkávání v Nových prostorách na Náměstí Míru 64 ve Zlíně.
Cena poukazu je světelných 987 Kč





Milý přátelé s Láskou nabízím obrázky z mé tvorby.
Vhodné jako dárek a nebo jen tak pro radost :-)
13 x 18 cm cena 233 Kč
9 x 13 cm cena 144 Kč
Poštovné 60 Kč
Po domluvě mě můžete navštívit osobně i v divadle ve Zlíně
Přeji požehnané dny!
www.slunecnikvet.cz





NA VLASTNÍ KŮŽI - krátká ukázka intuitivní energetické kresby






logo Kulturní kreativci – lidé, kteří (z)mění pravidla hry.

31. srpna 2016 v 6:00 |  Doteky Nového Života
Asi každý, kdo pravidelně čte noviny nebo sleduje večerní zprávy, se čas od času nevyhne "černým myšlenkám". Celý chod událostí doma i ve světě se jeví nějak špatně. Jako by to šlo z kopce. Jakékoliv úsilí nebo iniciativa k vyřešení sociálních rozdílů, chudoby, hladu, poškozování životního prostředí a jiných obrovských problémů, kterým čelí naše společnost, se ztrácí jako malá kapka v moři negativ… Je to ale skutečně pravda? Co když je řešení už vlastně tady? Přesněji - co když už dávno chodí mezi námi? Co když dnes ve světě existují ne desítky, ale MILIONY lidí, kteří svými každodenními rozhodnutími a hlavně akcemi pomalu, ale jistě poskytují řešení uvedených problémů? Ne návrhy nebo sliby. Ale řešení v praxi. Co když hlavním problémem je, že se o nich nemluví. Že oni sami o sobě málo mluví… Nevěříte, že ve světě existuje taková obrovská hybná síla? Pak jste asi ještě neslyšeli o kulturně kreativních lidech… A proto byste měli číst dál.
Vlastně potřebujeme celou novou generaci mladých podnikavých lidí - inovátorů, kteří budou myslet jako David, který skolil Goliáše. S minimálními zkušenostmi a trochou peněz budou chtít změnit pravidla hry. A následně vytvářet bohatství ne jenom pro sebe, ale taky pro své komunity.
Gunter Pauli, autor konceptu The Blue Economy
Kdo jsou kulturní kreativci neboli cultural creatives? Možná jste se ještě s tímto pojmem nesetkali. Přesto můžete být po přečtení tohoto článku překvapeni, kolik kulturních kreativců již znáte. A možná jste právě vy jedním z nich! Spojení "kulturní kreativci" poprvé použili sociolog Paul H. Ray a psycholožka Sherry Ruth Anderson. Začátkem milénia mezi ně (i když možná až příliš odvážně) řadili 50 milionů dospělých Američanů. A dokonce 80 až 90 milionů lidí v Evropě. Nicméně v roce 2015 se dle nás už skutečně nejedná o malou subkulturu, ale o hybnou SÍLU[1], jež svým lokálním jednáním a činy může v dohledné době změnit pravidla hry (společenského systému) na širší globální úrovni.

I. JAK POZNÁTE KULTURNÍHO KREATIVCE?

Kulturní kreativce jen těžko poznáte na první pohled. Nemají vyhraněný dress code nebo specifický účes, který by vám již z dálky napovídal, že jde o přívržence této subkultury. Na těchto věcech jim ve skutečnosti až tak nezáleží. To, čím jsou kulturní kreativci výjimeční, je jejich mindset. Poznáte je především na základě jejich rozhodnutí a činů. Čím jsou jejich rozhodnutí a činy výjimečné? Přece hodnotami, z kterých pramení. Stává se vám někdy, že se rozhodnete pro alternativu, jež vás stojí více námahy, a přesto přináší méně osobního užitku? Možná vaše okolí označilo toto rozhodnutí jako nelogické nebo neekonomické… Přesto vám vaše rozhodnutí přináší větší spokojenost. Víte, že konáte dle hodnot, kterým věříte, a kdybyste se od nich odklonili, konali byste proti sobě… To pravděpodobně vypovídá o tom, že i vy patříte ke kulturním kreativcům. Kulturní kreativci konají v souladu se svým vnitřním přesvědčením i navzdory tomu, že se jejich rozhodnutí neshoduje s pohledem mas. Osobní užitek a prospěch není jediným motivem jejich konání. Svá rozhodnutí a činy formují na základě hodnot, s nimiž se ztotožňují. Tyto hodnoty jsou jejich vnitřním kompasem na cestě životem.

II. PROČ SE VYPLATÍ SEZNÁMIT SE S HODNOTAMI KULTURNÍCH KREATIVCŮ?

Když poznáte hodnoty kulturních kreativců, můžete na základě nich snadno dedukovat jejich postoj a rozhodnutí. A rovněž si můžete být jistí stálostí jejich názorů. Kulturní kreativci totiž nemění svá rozhodnutí při první možné příležitosti. Na každou nabídku nebo příležitost nahlížejí přes soubor hodnot, jež vyznávají.
pokračování...

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Aktuální články

Reklama