Nabízím osobní konzultace více ZDE "Zázrak je, když se rozhodneš sám(a) sebe poznat


NOVÉ MÍSTO, NOVÉ STRÁNKY VŠE V NOVÉM ROCE 2017!
www.annavicankova.cz - již brzy spuštěny!
Těším se na naše setkávání v Nových prostorách na Náměstí Míru 64 ve Zlíně.
Cena poukazu je světelných 987 Kč





Milý přátelé s Láskou nabízím obrázky z mé tvorby.
Vhodné jako dárek a nebo jen tak pro radost :-)
13 x 18 cm cena 233 Kč
9 x 13 cm cena 144 Kč
Poštovné 60 Kč
Po domluvě mě můžete navštívit osobně i v divadle ve Zlíně
Přeji požehnané dny!
www.slunecnikvet.cz





NA VLASTNÍ KŮŽI - krátká ukázka intuitivní energetické kresby






11LETÝ INDIGOVÝ CHLAPEC VYPRÁVÍ O ZMĚNÁCH NA PLANETĚ ZEMI (2. DÍL) 1 část

25. července 2014 v 11:53 |  Děti Nové doby

11LETÝ INDIGOVÝ CHLAPEC VYPRÁVÍ O ZMĚNÁCH NA PLANETĚ ZEMI (2. DÍL)

Přátelé, dnes je na seznamu dne 2. díl poznámky s název:11letý indigový chlapec vypráví o změnách na planetě Zemi. Saša obdržel pomocí internetu celkem 295 otázek. Zvažoval jsem, jakým způsobem bych tyto otázky rozdělil do specifických témat a nakonec se rozhodl jen pro určitý výběr. Přátelé, pokud se rozhodnete pokračovat ve čtení této poznámky, tak bych vás rád upozornil na jednu důležitou skutečnost. Svět okolo nás je tvořen nekonečným množstvím interakčních vlivů a prožitků, díky kterým máme tu neskonalou možnost prožívat na planetě Zemi neskutečné zážitky spojené jak s radostí, tak utrpením, s láskou i nenávistí. V konečném výsledku tedy nemůže existovat jasné "kdy, nebo jak a s kým". Veškeré vesmírné interakce jsou závislé především na našem svobodném rozhodnutí. Každá bytost, má možnost směrovat svoji energii určitým směrem. Pomocí tohoto procesu dochází k patřičným interakcím, které vytvářejí důležité okamžiky našich životů. Díky nim máme tu neskonalou možnost prožívat situace, které v nekonečném procesu bytí, vytvářejí naše zážitky, ale především životní zkušenosti. Příjemný den vám všem a s pozdravem Jan B.

103. Co si myslíš o snech? A jak se sen může změnit v důsledku záblesku a při změnách?
Ve spánku člověk prožije polovinu svého život. Ve spánku odpočívá pouze tělo, ale ne zcela. Sen - to je pro člověka příležitost dělat to, co chce dělat v reálném světě, kde jeho tělo. Ve snu můžete shromažďovat vzory jako projektanti. Pokud jsou správně sestaveny, začnou pracovat a brzy se objeví v reálném světě. Každý z vás ví, jak navrhovat, ale jaksi shromažďuje to, co se rychle rozbije. Takových věcí je u vás hodně, ale stává se to ještě potřebnějším. Pokud se věci začnou rozpadat, budete zmateni. Aby se věci nerozpadaly, měly by být udělány dobře. Dobře provádějí ti, kteří to dělají sami. Ale jsou tu i tací, kteří říkají, že pracovali sami, ale ve skutečnosti to za ně udělal někdo jiný. I když to bude uděláno dobře, stejně se to rychle rozpadne, protože ten, kdo řekl nepravdu, neumí dělat sám a věc se zkazí. Pokud ji bude chránit, musí to dělat sám. Nyní se sny stávají silnějšími. Ale jen málokdo si je dokáže zapamatovat. To, co tam děláte, je velmi odlišné od toho, co děláte ve skutečném životě. Ve snu se nelze bát a dělat prudké pohyby. Pokud vidíte světlo, musí být čisté. Nechoďte k silnému zelenému světlu!

129. Jaké mimozemské civilizace znáš, jaké jsou jejich cíle, pokud jde o Zemi, před kterými je třeba být opatrný, které z nich pomáhají lidem?
Znám mnoho přátel, ale nikdo lidem nepomáhá. Proto je nelze rozdělit na nebezpečné a bezpečné. Vždy zadávejte přesné a správné otázky a poslouchejte odpovědi v hlavě. Nebezpeční jsou ti, se kterými se budete cítit špatně. V tomto případě odmítejte komunikovat. Cíle mají různé, stejně jako vy. Každý z nich se nachází v blízkosti nebo daleko od vás. Sousedé - Mars (strach), Venuše, Saturn. Špatně se k lidem chovají na Marsu a Neptunu.


130. A jak se kontaktovat se svými učiteli?
Jste s nimi v kontaktu neustále. Lidé si toho nejsou vždy vědomi a věří, že kontakt je přerušen. Mnohé z otázek, které pokládáte, mohou zodpovědět samotní lidé, protože vaši učitelé vás obrací k nim. Jejich odpověď je rovná odpovědi učitele. Učitel také neví všechno. Pokud neví, přeposílá váš dotaz druhým. Odpověď od nich přichází přes něj. Chcete-li komunikovat, je třeba klást přesné a správné otázky. Nebude vám odpovídat na otázky o tom, jak je třeba žít.

131. Odkud znáš odpovědi na všechny otázky a kdo ti může zakázat odpovědět na ty choulostivé nebo "nesprávné"?
Znám odpovědi proto, že vy znáte otázky. Některé z těchto odpovědí nepotřebuji, a jsou převedeny na vás. Znát odpověď je jednoduché, protože odpověď je vždy k dispozici. Ale moje odpověď je pro vás vždy neúplná, protože ji budete muset plně pochopit sami. Pokud otázka je pro mě příliš těžká, jsem varován, a odmítnu odpovědět. Jestliže to za mě dělají jiní, svědčí to o tom, že špatně chápu, co dělat. Dostat odpovědi pak není dovoleno. Zadržují je do té chvíle, kdy je bude možno pochopit. Nemůžete jen čekat na odpověď. Musíte na ni dávat pozor. Přitom je možné změnit otázku.

132. Jaká hudba se ti líbí?
Líbí se mi různá hudbu. Taková, o níž můžu mluvit s dětmi, a je i taková, které nerozumí. Hovořím s nimi o takové hudbě, která se líbí většině z nich. Mně se líbí krásná instrumentální hudba a hudba, kterou hrají na syntezátor.

135. Jak se ti líbí na tomto fóru a na internetu obecně?
Mám zájem o komunikaci s lidmi, kteří jsou starší než já. Jen tak se s nimi bavit o životě. Ale obvykle se najednou začnou nějak dívat stranou a snaží se rychle zmlknout. A někdy začnou mluvit o nějakém nesmyslu, aby změnili rozhovor. Internet byl vámi vytvořen jako zemské pole informací. Ale zemské pole je schopné se držet v pořádku, internet však ne. Vše, co je na internetu, je odraz mysli lidí, který se připravuje stát skutečností. Internet může učit různým věcem, ale záleží na vás, jak tyto poznatky aplikujete. Můžete jimi ublížit, stejně jako být ostatním přínosem. Internet je třeba rozvíjet a dát jej k dispozici všem zdarma. Nelze vyměňovat nápady za peníze. Internet vás dovede k poznání, jak si vyměňovat myšlenky bez něj. Kvůli tomu byl také vytvořen.

138. Kolik typů lidí bylo vytvořeno? Jaké?
Typy lidí:
egregory: 2,5 %,
kurátoři: 5,4 - 8 %
provádějící: 92 - 94,6 %.
Na Zemi existuje typ vztahů, který není nikde jinde. Lidé zde žijí nesprávně. Tak to musí být podle plánu těch, kteří vytvořili život. Klam je v tom, že provádějící důvěřují egregorům a umožňují jim spravovat provádějící. Nemělo by to tak být, ale lidé s tím souhlasí. První dva typy se mají změnit a zmizí, pak bude úkol Země řešen na 2,7 %. Lidé nejsou první. Existovaly i jiné druhy života. Lidé nejsou na Zemi dlouho.

139. Země se přesune na oběžnou dráhu blíže k Slunci a gravitace a záření se zvýší?
Ano. Poměr orbitálních stupňů pohybu bude 1:4. Intenzita protonů: 2,8 z existujícího. Cirkulace gravitace - 5,4 od 100 zemského magnetického pole. Přísluní - 1,4 AU, aphelion - 0,7 AU. Protonový útok - ne méně než přes 2 periody poloviny Slunce = 16 standardních období.

140. Tehdy Mercur spadne do Slunce? To může způsobit vážný pulz!
Blesk bude zanedbatelný. Protonový útok se zvýší jen 2,1 krát. Měli byste si dělat větší starosti o Saturn. Jeho pole je silně oslabené. Nebude-li Saturnu, planetární pohyb, ve kterém je zapojen, bude porušen.

141. Co se pak v tom případě stane s naším Měsícem?
Bude mít trvalý přístup k Zemi. Objeví se nový gravitační průtok. Lidé budou čelit problému povodní a zhoršení zdraví, když bude úplněk. Měsíc bude odrážet částice přicházející ze Slunce a posílat je na Zemi. Záření bude v noci.

142. Nehrozí pro systém nebezpečí od Saturnu, jestliže ten ztratí energie příliš mnoho a přejde na příliš nízké orbity, což způsobí narušení pohybů Jupitera a dalších?
Ano. Stane se to. Pak se naruší pohyb planet. Všechny planety se pohybují po těch cestách, které jim zadal Stvořitel. Před 16.000 roky byly naposledy upraveny jejich oběžné dráhy. Vy to neděláte. Slunce ovlivňuje planety víc, než je potřeba. Mnohé z nich nemají proti tomu téměř žádnou ochranu. Vesmírné lodě Země musí letět na měsíce Saturnu a Jupiteru a začít korigovat zdroj uvnitř těchto planet. Saturn by měl být spojen s Uranem. Uran je zdrojem energie.

147. Jak velká je šance na návštěvu obyvatel Nibiru (Planeta X), která se nyní blíží k Zemi?
Planeta se k Zemi neblíží. Všechny planety jsou v blízkosti Slunce. Blíží se Vlna. Tu neodrazí ani vojska ani lidé to nezmohou. Tato vlna by měla ovlivnit všechny. Nebojte se toho. Není třeba se tomu bránit.


148. Když něco dobře dělám (říkám, myslím), "valí" se na mě něco velmi pozitivního, jakási vlna, nemohu ji popsat, asi nějaké vzrušení, pravděpodobně podobné adrenalinu.
Tento pocit se nazývá spojení. Na krátký okamžik se spojíte s tím, co je vaším úkolem. Každé dobré dílo znamená, že plníte svůj úkol, dobře se učíte. Provádění takových děl, to je vaše trvání na tomto světě. Vy jste nejen tělo a duše, máte ještě trvání. Každý člověk si musí své trvání uvědomit.

152. Řekni, co tě v životě dokáže pobavit, čemu se směješ, když jsi veselý?
Rozesměje mě moje třídní učitelka, když na nás nadává. Ve skutečnosti je hodná a my všichni to víme. Ale mlčím a někdy se usmívám. Ona si myslí, že se jí smějeme. Také se směju, když si máma s tátou nemohou vybrat, jaký druh chleba koupit. Mně se líbí jakýkoliv, který koupí. A ještě se také směju, když slunce září a v očích se objeví slzičky. A když se smějí všechny děti, držím s nimi krok. Směšných věcí je v životě hodně. V podstatě vždy, když si s kamarády děláme legraci nebo když něco provádíme, a pak nám nadávají a odpustí. Já vím, že mě mají rádi rodiče, babička, a směju se na ně. A právě tak na kamarády.

153. Proč jsi nám vyprávěl o Saturnu, když z technických důvodů jsou problémy neřešitelné?
Vaše myšlenky mohou změnit prostor (čas). Přemýšlejíce dnes, pomáháte věc vykonat v budoucnosti. Je těžké to pochopit, ale je to tak. K dispozici je společné planetární pole. Není v něm čas, proto jej používá každý v každém prostoru. To, čeho se vám dostává dnes, mohli začít v mysli tvořit před několika staletími.

(*Jan Bergmann) - Naše budoucnost v procesu Transformace lidského vědomí(https://www.facebook.com/notes/jan-bergmann/na%C5%A1e-budoucnost-v-procesu-transformace-lidsk%C3%A9ho-v%C4%9Bdom%C3%AD/10150238313201142)

157. Kdo se stará o to, aby si člověk nepamatoval předchozí životy?
To nikdo nesleduje. Je to vaše vlastní volba. Vy sami se vzdáváte svých vzpomínek, protože by vám zasahovaly do současného života. Život a to, co víte, není totéž. Pokud se to spojí, nebudete moci žít. Pokud je to nutné, získáte přístup k malé části toho, co jste dříve prožili. To je nezbytné tehdy, pokud je to vážná věc. Lidé si pamatují, co chtějí mít v paměti, a nepamatují, co si pamatovat nechtěli. Taková přání má pouze člověk a nikdo jiný.

158. Jakou roli hrají "kurátoři"? Jaký typ vztahu by měl být správný?
Kurátoři pomáhají pochopit, jaké kroky je třeba udělat. Ty si ale pak vybírá člověk sám. Kurátoři nejsou lidé z vašeho okolí. Jejich úkolem je nebýt v dohledu, ale jen občas se zjevit. Komunikace s kurátorem je nutně založena na respektu. On je pro vás dospělým. Všechno, co říká, je pravda. Vy jste se také zavázali říkat pravdu. Pokud budete podvádět, přestane s vámi mluvit, a vy se budete cítit osamělí. Slova kurátora nejsou výzvou k akci, ale radou. Vaše konverzace je rovná. Nikdo by se neměl bát nebo padat na kolena. I vy můžete být kurátorem. To je jedna z možností života.

164. Prosím, můžeš nám říci, co bys nám chtěl sdělit ty?
Chci říct, že dospělí se stali podivnými: jsou rozptýlení a uspěchaní. Můj táta zapomíná, co řekl včera, a máma se na všechno ptá dvakrát nebo třikrát. A ještě - zdá se mi, že dospělým se něco stalo: tváře, které vidím, jsou rozčílené, unavené nebo apatické. Dokonce se stalo, že naše učitelka začala méně kontrolovat úkoly v matematice, a před tím to bylo velmi časté. Budete stále více unavení. Souvisí to s místem, ke kterému se Země přibližuje. Je to samotné úpatí kopce, od kterého se začne další stoupání. V nejnižším bodě se vše zastaví, ale ne ve skutečnosti. Ve skutečnosti se všechno změní. Zpět do kopce nemohou stoupat všichni. To bude také skutečné. Záleží na tom, co lidé nazývají "duchovností". Ti, kteří vládnou světu, se budou snažit, aby lidé co nejméně rozuměli. Je to spojeno s tím, jak se učí ve škole a na univerzitě. Pomáhají jim v tom televize, rádio a počítačové hry. Ti, kteří byli vyškoleni, provedou to, co se naučili. To přinese zkázu. Na Zemi bude válka, aby bylo možné žít. Lidé se na tuto válku připravují. My se na tom podílet nebudeme. Lidé se budou navzájem zabíjel pro nic za nic. Pokud by byli schopni rozmlouvat o trochu lépe, bylo by to jiné. Teď je to téměř nemožné. Přestaňte se snažit bojovat a pokuste se začít chápat, jak spolu komunikují planety ve sluneční soustavě, co je to Slunce a v jaké přetížení vstupuje. Byly vám zanechány poznatky, které je nutné použít. Získat znalosti je velmi jednoduché: musíte položit jednoduchou a jasnou otázku. Nesmí se však týkat peněz a osobního prospěchu.

165. Odkud se berou a přicházejí "mladé duše"?
Mladé duše přicházejí z nově vytvořených genetických pouzder. Přicházejí zvenčí (z oblasti za Předělem, pozn. překl.). Mladé duše jsou nutné pro podporu chápání toho, co už dělají ostatní. Mladé duše mají stejná práva se starými, ale tyto pojmy nejsou přesné - duše nemají věk, mají potenciál, znalosti, které přijímají. Všichni se učí různou rychlostí. Není vždy nutné se oddělit, aby bylo možné se narodit.

166. Je pravda, že emoce, pocity, prožitky, radost lidí na planetě Zemi jsou zdrojem "potravy" pro bohy?
Se zlepšením světlých vibrací člověka se zlepšuje i zdroj energie ze Země do kosmu. V kosmu se krmí jen ti, kdo jsou jako lidé. Ostatní si vyměňují mezi sebou. Vyměňovat si je možné pouze předáním části sebe a získáním části druhého. Dokonce i lidé to mohou dělat, ale špatně to chápou. Každý člověk má možnost takto přijímat a dávat. Když Tvůrci byli sami, sdíleli svou část s obklopujícím se Univerzem a dostali v odpověď také část (poznání). Taková výměna je pravidlem ve světě, kde my žijeme. Ti, kteří se snaží nechávat si vše pouze pro sebe, postupují špatně, protože brzy prasknou. A to pořádně. Bohové nejsou a nikdy nebyli. Bohy si vymysleli lidé. V knihách, ve kterých se píše o bozích, hovoří myšlenky lidí, kteří bohy viděli jako sobě podobné, ale daleko inteligentnější. To, na co se ptáš, je podobné počítači. Pouze monitor a klávesnice si neustále mění místa ve světech Stvořitelů a člověka.

170. Existuje mnoho zdrojů, které říkají, že to bude přechod do jiné dimenze a všichni z nás potom budeme v pořádku, ale ty nám slibuješ divné pekelné Slunce atd. Znamená to, že všichni ostatní lžou, a ty jediný mluvíš pravdu? Co k tomu můžeš říci?
Neslibuji nic. Já říkám jen to, co vidí ti, kteří vám toto předávají. Existuje mnoho možností událostí. Nyní se stává silnou volba, kdy na Zemi proběhnou významné změny. Důvodem je to, že lidé se přestali rozvíjet a začali ničit svůj svět. Stát se ničitelem svého světa, neplnit svůj životní úkol, je hloupé. Hloupost není na světě potřeba.

173. Proč mi život tady často způsobuje smutek, a dokonce i zlost? Z nevyhnutelnosti snad?
Jste člověk a máte emoce. Je to prostředek k chápání světa, ve kterém žijete. Chcete být? V tomhle najdete odpovědi pouze sami. Kvůli tomu jste přišel žít.

174. Jaký byl život na Venuši, než se stalo, co/kdo toho byl/o příčinou?
Odůvodnění neobyvatelnosti Venuše je její program života. Totéž čeká Zemi a další skalnaté planety. Principem vývoje sluneční soustavy je přechod z pevného na plyn. Potom nastane změna hmoty.

177. Jak se spojit se svým Vyšším Já?
Jste s ním spojeni neustále. Je však třeba se ho naučit slyšet. Začněte s pravdou a srozumitelností.

179. Jaká mají lidé práva na Zemi, pokud jde o "vlastnictví", kdo jim je dal (pokud existuje), a za jakých podmínek?
Lidé nemají na Zemi právo. Země není jejich vlastnictvím. Pojem "vlastnictví" zde nelze použít. Země je místo pro realizaci možných stavů, které jsou totožné s formou stavu, jakou je Země. Člověk je kopie Země, ačkoli k tomu není doklad.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Aktuální články

Reklama